hej

Jag har under några veckor lärt mig lite nya ord så som Rad vilket betyger häftigt ungefär, och legit vilket betyder coolt eller nice. Dessutom så har jag lärt mig reglerna i amerikansk fotboll ;)

Idag frågade jag för ungefär 5e gången om Sam var sugen på att prova på datorspelet Age of Empires. Han bara skrattade åt mig och frågade varför, sedan förklarade jag att spelet går ut på att styra armeer osv. Tydligen så trodde han hela tiden att jag menade "age of vampires" vilket låter som ett dåligt facebookspel! (låter som det när jag säger det tydligen...)
Så det var roligt faktiskt!
Idag så åkte vi till Chipotle, det är min nya favoritrestaurang. Beställde en Chicken Burrito! (mexikansk mat)

Imorgon så har jag "vocab-test" vilket är glosförhör. Det är 120 supersvåra ord som jag ska kunna tills imorgon... Men jag vill få upp mitt engelskabetyg ett snäpp så jag pluggar stenhårt.
Jag hoppas att Mamma loggar in på skype ikväll så att vi kan höras! Pappa också!

Skriver lite mer imorgon, det var ganska roligt att skriva faktisk

KOMMENTERA HÄR!

TYCK TILL!

NAMN:
Spara dina uppgifter till nästa gång?

EMAIL:

URL:

Kommentar:

Trackback
Jag är Petter och jag ska till Denver, CO som ligger i USA som utbytesstudent året 10/11. Jag bloggar om high school och om hur det är att bo med min nya Amerikanska familj, Familjen Clifford.