Uppdatering


Denver


Höga hus


Kanonen


Provar att kasta


Petter och Patrick

I lördags så var jag i Denver, det var typ festival. Jag och Patrick tog spårvagnen in. Det var roligt.
Väldigt många amerikaner var där.


Petter och Erik

Detta är jag och Erik, han är min grymma svenska kompis här.


Svenska bananer

I tisdags så spelade vi fotbollsmatch. Vi förlorade med 4-0! Jag spelade lite och jag gjorde nästan mål!!! Träffade ribban :(
Jag är anfallare nu. Imorgon ska vi spela match mot ett sämre lag. Om vi inte vinner så kommer coachen att döda oss typ. Han var sur när vi förlorade senast. Annars så är coachen fett skön


Coachen

Skolans fotbollslag förlorade första matchen med 38-0. Jag missade halva matchen, men det gjorde inget.
Hela skolan var där, så det var nog jobbigt för spelarna :)

Godnatt

KOMMENTERA HÄR!

TYCK TILL!

NAMN:
Spara dina uppgifter till nästa gång?

EMAIL:

URL:

Kommentar:

Trackback
Jag är Petter och jag ska till Denver, CO som ligger i USA som utbytesstudent året 10/11. Jag bloggar om high school och om hur det är att bo med min nya Amerikanska familj, Familjen Clifford.