hej

Jag sitter vid köksbordet och gör läxor med Sam. Sam gör läxorna och jag chillar på datorn.

I bakrunden så kollar Julie på TV. Tyvärr så fick jag inte samlingen av bilder som jag lovade innan. Kanske blir detta nystarten för bloggen igen?
Det känns tråkigt att jag missar så mycket hemma. Men ni missar mycket här i USA så det blir ganska jämt. På tisdag så kommer min longboard med posten! Jag är riktigt taggad och vi kommer att gå ut och åka direkt när den anländer. Blir kanske lite goa bilder när den kommer.
Det är en "Torpedo 40" om det gör någon klarhet. bilder.

Så ser den ut!!! Men mina hjul kommer att vara röda. Det kommer att vara samma avstånd mellan hjulen som denna killen har. Normalt är det ganska litet avstånd, men jag la in lite extra cash och köpe "King size"


Riktigt nice!!! Fast, avståndet mellan hjulen, tänk på det.


Jag har väntat i över en vecka på den nu, dessutom har jag nog tjatat hål i huvudet på Sam om hur taggad jag är på att börja åka.
Det kommer att bli nice snart när bilderna kommer!! Peace out

KOMMENTERA HÄR!

TYCK TILL!

NAMN:
Spara dina uppgifter till nästa gång?

EMAIL:

URL:

Kommentar:

Trackback
Jag är Petter och jag ska till Denver, CO som ligger i USA som utbytesstudent året 10/11. Jag bloggar om high school och om hur det är att bo med min nya Amerikanska familj, Familjen Clifford.