hej

Vi kom hem ifrån Los Angeles på måndag kväll eller tidig tisdag morgon. Klockan var runt 02.00 och jag fick inte mycket sömn.. Det känns dock som om jag har återtagit den sömnen genom att snitta 9 timmar varje kväll efter det och en 4 timmars "nap" idag efter skolan!

Los Angeles var grymt, familjen Loob är riktigt trevliga (den stora familjen Loob) och det var en toppenhelg. Tråkigt nog så regnade det när vi kom dit(fredag morgon) och det regnade lördag.
Sorgligt nog så började resan med att jag gick upp klockan 03.30 på fredag morgon. Jag var riktigt trött men santidigt galet glad att vi skulle resa till Californien! Flygresan tar ungefär 2 timmar och jag hann se bergen från planet, och Los Angeles när vi landade. Verkade som om staden aldrig tar slut..
Vi blev hämtade från flygplatsen LAX av Debbie eller Brenda, jag kommer aldrig ihåg vem som är vem. Men jag tror att Debbie är Steves syster.
Det var riktigt nice att se Los Angeles från vägen. Vi åkte och kollade på en strand där ungefär 50 personer var ute och surfade!! Det såg riktigt coolt ut och jag och Sam blev erbjudna att ta "surfing" lektioner för runt 50 dollar när vi åker på road-trippen!
Jag blev riktigt förvånad av hur Debbie och Brendas hus ligger, den ligger cirka 5 minuter från beachen, Hermosa beach.
Det första vi gjorde var att umgås lite och sedan så åkte vi till In&Out burgers! Tydligen en jättekänd hamburgerkedja som bara finns häromkring (inte i Colorado).
Vi checkade in på hotellet, tog snabbt på oss finkläder och sedan så åkte vi till deras tempel för att få lite religion(jag hade en sån hatt aka jamacka) och det var ganska intressant! 


Det är lite segt att vara tillbaka i skolan nu.. Sam är sjuk och jag känner mig jättetrött. Men idag är det lill-lördag och det är inte långt till helg :) Det blev itne ett så långt inlägg nu, men jag ska fortsätta på det.

Peace

KOMMENTERA HÄR!

TYCK TILL!

NAMN:
Spara dina uppgifter till nästa gång?

EMAIL:

URL:

Kommentar:

Trackback
Jag är Petter och jag ska till Denver, CO som ligger i USA som utbytesstudent året 10/11. Jag bloggar om high school och om hur det är att bo med min nya Amerikanska familj, Familjen Clifford.