Tja igen

Hej


Dollarn ligger på 6.85!

Jag mår bra, dagen var rolig, tråkigt att dom ställde in grillning + paraden idag eftersom det regnade väldigt mycket. Jag har en rolig helg framför mig med Dans, amerikanska fotbollslagets match osv. Patrick och Jordan drar iväg och campar så man blir typ kung i huset. Pokerturnering hade ju inte varit helt fel. Ska kolla lite.


En dollar, aka 6.85 kr

imorgon så ska jag klä ut mig till guld! Jag har köpt en kungakrona + en gul/orange t-shirt och lite guldhalsband. Tror nog inte att det blir "overkill"(överdrivet) men nog ganska lagom. Blir ju Swedish King. (ska färga håret guld också)
Annars så har jag kanske planer på att köpa en ny ipod! Dollarn är ju låg, ipod är billigare här och jag ska fundera vidare. Har slutat med godis nu eftersom det är för långt att cykla till Wal Mart. Och jag ska börja ta med mig lunch till skolan(försöka iallafall)..
Jag provade skollunchen, och det var nog det vidrigaste jag någonsin ätit. Macaroonies and cheese. Macaronerna var verkligen dåligt gjorda och osten var väldigt äcklig. Men man fick iallafall en chokladmjölk med gratis! Detta kostade mig 2.75 dollar! Dom rånar mig på pengar nästan. Därför så tar jag med mig en jordnötssmörmacka istället.


Ipod (1000 kr)
Nu blir det nästan modeblogg. Inte tanken alls.

Nu ska jag sova. Godnatt




KOMMENTERA HÄR!

TYCK TILL!

NAMN:
Spara dina uppgifter till nästa gång?

EMAIL:

URL:

Kommentar:

Trackback
Jag är Petter och jag ska till Denver, CO som ligger i USA som utbytesstudent året 10/11. Jag bloggar om high school och om hur det är att bo med min nya Amerikanska familj, Familjen Clifford.