Hej

Tjaa!

Jag mår bra. Denna veckan så är det HOMECOMINGVECKA, det betyder att man klär ut sig och har roligt i skolan. teman för veckan är

  • Monday - Sports Day
  • Tuesday - Ugly Sweater Day
  • Wednesday - Class Theme Day (9th-Island Music, 10th-Country, 11th-Rock N Roll, 12th-Disco).
  • Thursday - Class Color Day. Pep assembly is for students and staff only.

  • Senare så blir det

    • Friday - Homecoming Football Game
    • Saturday - Homecoming Dance
    Det är ganska fullt upp. Jag har handlat lite grejer så jag går fullt in i utklädningsgrejen.
    Imorgon så är det soccermatch igen! Jag gjorde MÅÅL förra gången vi spelade, så jag hoppas att det håller i sig. Jag kommer att göra mitt bästa!

    Jag ska ta med mig kameran till skolan denna veckan, så det blir bilder på hur jag klär ut mig. Kan vara roligt att se.

    Jag skriver mer/bilder imorgon!

    Godnatt och Godmorgon

    KOMMENTERA HÄR!

    TYCK TILL!

    NAMN:
    Spara dina uppgifter till nästa gång?

    EMAIL:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback
    Jag är Petter och jag ska till Denver, CO som ligger i USA som utbytesstudent året 10/11. Jag bloggar om high school och om hur det är att bo med min nya Amerikanska familj, Familjen Clifford.