hej

hej bloggen!
Jag vaknade ungefär 3 timmar sedan, är inne på min andra frukost. Det är snowday idag och igår, vilket betyder att vi är lediga!!! Så veckan blir jättekort.
Jag och sam var och spelade bowling igår med 3 andra personer. Det var kul, sedan så åkte vi till köpcentret och chillade lite. Jag kollade efter en huvtröja men jag hittade inget som jag gillade särskilt mycket.
Det har varit kallt nu de senaste dagarna. Alltid kallare än -20 celsius. Kallt...
Ikväll så ska jag och Sam ta bilderna på huset!! Återkommer med bilder.


Denver museum, piraterna

KOMMENTERA HÄR!

TYCK TILL!

NAMN:
Spara dina uppgifter till nästa gång?

EMAIL:

URL:

Kommentar:

Trackback
Jag är Petter och jag ska till Denver, CO som ligger i USA som utbytesstudent året 10/11. Jag bloggar om high school och om hur det är att bo med min nya Amerikanska familj, Familjen Clifford.