Tjaa

Hej igen :)
Idag så förlorade vi matchen stort. Höll inte räkningen efter 6-0..
Senare så kom familjens farmor och farfar förbi! Dom var trevliga. Snackade amerikansk politik med farmorn. Hon var trevlig och hon var väldigt intresserad av Sverige också! Hennes pappa kommer ifrån Sverige.

Petter + Farmor Clifford och farfar Clifford

Det var en bra dag. Jag hade en väldigt ful "sweater"(tjocktröja) idag i skolan eftersom det var temat. Imorgon så blir det disco-dag och jag har inget disco så jag måste banga. Ska dock bli roligt att se vad de andra har på sig!

Idag så fick jag vykort från mormor och morfar! Tack för det :) Ser fram emot att få fler vykort!
Jag tar med kameran till skolan imorgon. Ska försöka att ta massa bilder utan att se konstig ut (att ta massa bilder på skolan..)
För er som undrar om jag har en dejt till skoldansen på lördag - tyvärr men jag jobbar på det.

God natt

KOMMENTERA HÄR!

TYCK TILL!

NAMN:
Spara dina uppgifter till nästa gång?

EMAIL:

URL:

Kommentar:

Trackback
Jag är Petter och jag ska till Denver, CO som ligger i USA som utbytesstudent året 10/11. Jag bloggar om high school och om hur det är att bo med min nya Amerikanska familj, Familjen Clifford.