Hello

Tjaa igen.

Jag mår bra, även fast vi förlorade med 6-0 i soccer idag :(

Petter spelar Soccer(fotboll)

Idag så åkte jag och Sam på lunchrasten för att köpa pizza. Sjukt att man får en halv pizza för 2,25 dollar ( ungefär 15 kr )
Sedan så åkte vi till skolan och lyssnade på techno i bilen. Det blir ganska fett när man glider runt i bil med hög volym, go musik och med solglasögon :)
Jag har kollat runt lite efter nya technolåtar, så det blir nog hur våra bilturer ser ut.


Petter och Sam

Nu så ska jag göra lite läxor.. och kolla när Brendon och Jordan spelar Halo ( juste Gustav, jag fick spelet innan dig)

Godnatt

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: gustav

Jag köpte spelet den 13:e klockan 23:59 ;)

2010-09-15 @ 12:04:57
Postat av: Elna

Jag har inte köpt det än.

2010-09-18 @ 22:23:32
Postat av: Hanna

Varför skriver du alltid Petter istället för jag? Speciellt under bilder. Inget illa menat, bara nyfiken :)

2010-09-19 @ 00:45:34

TYCK TILL!

NAMN:
Spara dina uppgifter till nästa gång?

EMAIL:

URL:

Kommentar:

Trackback
Jag är Petter och jag ska till Denver, CO som ligger i USA som utbytesstudent året 10/11. Jag bloggar om high school och om hur det är att bo med min nya Amerikanska familj, Familjen Clifford.