Heeej

Tjaa!
Det har varit en bra vecka, men det ar anda valdigt skont med helg.
Fotbollslaget(soccer) har spelat sina 2 basta matcher nagonsin! Fastan bada blev forluster sa kanns det battre nu. Vi forlorade i tisdags med 3-4(jag gjorde mal) och i torsdags med 0-1.
Coachen sager att jag borjar spela mycket battre och det kanns kul. Nu ar det dock bara runt 5-6 matcher kvar av sasongen.

Jag har borjat vara mer med Sam nu! Han ar en fett bra kompis.
Igar(fredag) sa hamptade han upp mig efter att han jobbat fardigt(runt 10) och vi akte forst till Wal Mart och kopte godis/chips for 17 dollar! Sedan sa spelade vi Halo.
Jag sov over dar! Jag akte hem runt 2.
Senare idag sa blev jag bjuden pa middag hos Sam's familj igen! Han har en valdigt trevlig familj.
Jag ska nog dit lite senare for att spela halo igen!

Idag fick jag vykort fran farmor och farfar! :) Tack!
Alla som vill prata, jag kommer att vara online fran senast klockan 2 imorgon (eran tid 10!!!) Hall datorn pa innan, runt 8, men inte sakert att jag ar hemma da.

Skicka garna Marabou+Ahlgrens!

Vi hors imorgon! Snart hamtar Sam mig med bilen! God natt


KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Anonym

Blogga oftare Petter!:)

2010-10-05 @ 13:09:48

TYCK TILL!

NAMN:
Spara dina uppgifter till nästa gång?

EMAIL:

URL:

Kommentar:

Trackback
Jag är Petter och jag ska till Denver, CO som ligger i USA som utbytesstudent året 10/11. Jag bloggar om high school och om hur det är att bo med min nya Amerikanska familj, Familjen Clifford.