Tjaaaaa

Idag fick jag vykort från Farmor och Farfar! :D Taack!
Jag har börjat samla 25 centare nu!! Har 16 stycken OLIKA. (Alla 25-centare har en stat på baksidan av myntet. Tanken ar att man ska samla alla 50!)

En 25-centare "Quarter". 4 av dessa på en dollar.

På fredag ska jag och sam köpa munspel.
Annars så går det bra, betygen går uppåt, fler vänner, språket går bra osv. Maten är bra.
Jag är ledig på fredag! Då ska jag och Sam åka iväg.


Jag blev bjuden på att åka med familjen Duke till VEEEEEEEGAAAS på fall-break! Och eventuellt ta en liten resa till Los Angeles på vägen, Hollywood med mer :D
Blir det av så blir det det bästa som har hänt i USA :)

Nu ska jag sova, bloggar imorgon! ( tar med kameran till skolan också! tar bilder på skolan, kompisar)
Godnatt





KOMMENTERA HÄR!

TYCK TILL!

NAMN:
Spara dina uppgifter till nästa gång?

EMAIL:

URL:

Kommentar:

Trackback
Jag är Petter och jag ska till Denver, CO som ligger i USA som utbytesstudent året 10/11. Jag bloggar om high school och om hur det är att bo med min nya Amerikanska familj, Familjen Clifford.