Soccer idag

Tjaa! Det var Soccer idag!
Jag spelade inte idag. Men jag var med och kollade!


Petter och några ur laget


Laget, mitt lag är vita


Coachen


Vi spelade 3 st matcher. Den första matchen blev oavgjord och vi vann de två sista matcherna!
Det var en bra öppning på säsongen och vi avslutade "turneringen" med att äta pizza på lil'riccis, hela laget!


Petter provar "Swedish fish"


Swedish fish



Senare på dagen så mötte jag upp Jose och Austin, vi gick och badade i poolen som grannarna äger tillsammans. Det var grymt kul. Efter det så åkte vi och köpte glass.
Det var en bra dag!

Vädret är fortfarande ganska bra, men det är kallt på morgonen. Idag så var det 32 grader på dagen!
Blir nog fler bilder imorgon.
Pratade sedan med Pappa på skype och sedan med Gustav och martin!

Godnatt

KOMMENTERA HÄR!

TYCK TILL!

NAMN:
Spara dina uppgifter till nästa gång?

EMAIL:

URL:

Kommentar:

Trackback
Jag är Petter och jag ska till Denver, CO som ligger i USA som utbytesstudent året 10/11. Jag bloggar om high school och om hur det är att bo med min nya Amerikanska familj, Familjen Clifford.