Soccer

Tjaa

Jag är med i JV-laget (junior varsity) - Juniorlaget! Det är det näst bästa laget i skolan.


Andra kända svenskar som har spelat fotboll med amerikanare (Amerikanen Ryan miller,vänstra hörnet, HBK)


Men's Wolverine Soccer - Skolans fotbollslag


Petter Hansson, JV

Även om fotbollen går hur clean som helst, så gör foten ganska ont.
Igår så träffade jag skolläkaren under fotbolslträningen och fick ett isbad för foten, och hon kollade lite på den! Idag så var jag där igen efter halva träningen och hon konstaterade att det gjorde så ont eftersom min fot är väldigt platt.
Imorgon så ska vi tejpa foten, och jag ska ta det ganska lugnt eftersom coachen ville att jag skulle spela de tre matcherna på söndag :D
Vi ska möta andra high schools och matcherna blir ungefär 45 minuter långa. Vi ska spela 2 matcher i rad också, så det blir 90 minuter fotboll +45. Jag har dock bara hunnit träna i 2 veckor, så konditionen är ganska dålig.

Men, cliffords kommer och kollar på mig, så det blir förmodligen några sköööna bilder!
Jag ska försöka göra om hjälteinsatsen mot Saudiarabien ,mål ifrån halva planen ;)

Idag så var jag, Sam, Dan och Mike på Chippotles och åt Mexikanska Burritos! det var gott! Var bara Mexikanare som jobbade där också :D

Statistik


Tänkte bara tillägga att statistiken går nedåt
Det är märkligt att jag hade mest bloggvisningar den 21 augusti, trots att det inte blev några inlägg mellan den 17-22..
Det är ungefär 20 stycken olika personer som är inne och kollar på bloggen varje dag. :D ganska chill

Godnatt

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Almqvist

Jag är en av dom 20 :)

2010-08-27 @ 11:48:52
Postat av: FELICIA!

Är det du som har skickat äggkommentaren utan bloggadress?



Man ska vända på ägget när det inte flyter någonstans längre, då skakar man lite på stekpannan så det lossnar och lägger stekspaden under HELA ägget och knycker! Lätt som en plätt (ägg!) haha.

2010-08-27 @ 17:26:06
URL: http://aicilefs.blogg.se/
Postat av: Almqvist

äggkommentar?

2010-08-28 @ 13:47:13
Postat av: Gussmeister.

Ganska random att så många vill höra om ditt halvtaskiga liv ;) hoppas du köpte en sombrero :D schtek ju!



hur gick matcherna? :) bli online på skype.

2010-08-28 @ 22:51:08
Postat av: alice

hur gör du sen när du kommer hem till Sverige? Tentar du av alla kurser då, eller måste du gå om 2an? :)

2010-08-29 @ 01:45:59
Postat av: Petter

Jag måste gå 2an tror jag! :) det är ganska tråkigt

2010-08-29 @ 06:12:36
Postat av: Anton

vafan svarar du ej :O ^^ haha biffen amerikansk fotboll ska de va :P!!! o btw e ej varsity bättre än junior ?:O saknar dig sötnos pöss!

2010-08-29 @ 17:49:29
Postat av: Anonym

Haha, folk e typ biffiga i soccer också! Varsity är bättre :( looooove

2010-08-29 @ 21:54:39

TYCK TILL!

NAMN:
Spara dina uppgifter till nästa gång?

EMAIL:

URL:

Kommentar:

Trackback
Jag är Petter och jag ska till Denver, CO som ligger i USA som utbytesstudent året 10/11. Jag bloggar om high school och om hur det är att bo med min nya Amerikanska familj, Familjen Clifford.