What's uuup?

Tjaa igen

Veckan har gatt bra, jag borjade spela soccer i onsdags och jag spelar for att komma in i skollaget.
Men min kondition ar inte bra. Senaste gangen vi sprang sa var det 32 grader varmt och Denver ligger uppe i bergen sa det ar ganska jobbigt. Jag holl mig i ungefar mitten nar vi sprang.
Det ar ganska skona personer i fotbollslaget.

I torsdags sa kopte jag saker till fotbollen for 51 dollar! Jag fick bra fotbollsskor, fotbollsstrumpor och benskydd for ungefar 385 kr.

Familjen ar chill! Allt dom ater ar nyttiga saker typ. Kanss kanske inte sa jatteamerikanskt :) Men jag trivs bra!

Fragestund


-Åh jag vill också bli senior! Kommer säkert inte blidet.. Vilket år är du född? :)
-Tjaaa,jag fick valja mellan Junior och Senior. Du blir nog Senior

-som sagt du ska komma me i amerikanska fotbolls laget !!!!=D=D=D  några fina brudar ?;)
-Hej Anton, Jag spelar vanlig fotboll sa jag kommer nog inte in i Amerikanska Fotbollslaget, alla dar ar jattebiffiga :(... Det finns fina brudar ocksa!! Har dock inte pratat med sa manga an, men jag forsoker ;)


Idag sa ska jag pa Basebollmatch med min svenska kompis Erik och hans vardfamilj!
Patrick sa dock att det lokala basebolllaget suger, men det far vi se.
Annars sa ska jag snart ut med Jose och springa lite, han ar en kompis ifran fotbollslaget!

Om ni undrar nagot sa ar det bara att skriva! Det komemr att bli MAANGA bilder efter baseballmatchen! Da ska jag koppla in min egna dator och skriva lite om den! :)
(min dator funkar fortfarande inte -22 Aug)

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Maria

Tjena Petter! Synd att du inte blir mätt! Hoppas att de kan ge dig lite mer mat och att du har det jättebra! Det verkar kul med fotboll och löpning och snygga tjejer!



KRam på dig från oss!

Maria

2010-08-16 @ 16:57:23
Postat av: anton

tjaa klart du kan komma me där ^^ du e ju biff:P du har ju fan hävstång i ditt rum i sverige haha!!! kom igen nu grabben ja håller på dig !! skaffa en cheerleader :P åt dig o sen spara en åt mig när ja kommer =D=D!!!!

2010-08-25 @ 22:06:16

TYCK TILL!

NAMN:
Spara dina uppgifter till nästa gång?

EMAIL:

URL:

Kommentar:

Trackback
Jag är Petter och jag ska till Denver, CO som ligger i USA som utbytesstudent året 10/11. Jag bloggar om high school och om hur det är att bo med min nya Amerikanska familj, Familjen Clifford.